DISEGNU · ESTETICA · CREAZIONE
ghjuve1
jue1 hè una marca chì dà una grande impurtanza à l'espressione di cuncetti,
I cuncetti di fabricazione è i cuncetti d'influenza sò u core di a gestione di una marca, è i prudutti sò l'espressione è l'estensione di stu cuncettu.
Cerchemu constantemente di creà prudutti cù un cuncettu innovativu.
Creendu mumenti di vita indimenticabili per i cunsumatori, trasmettemu u straordinariu in l'ordinariu.

Cuncettu di Marca
Cuncentrandosi nantu à u studiu di materiali misti, partendu da u béton à faccia vista per creà una nova catena industriale di decorazione visuale interattiva chì integra individualità, design è persunalizazione, furnendu à l'utilizatori suluzioni cumplete per bisogni di persunalizazione persunalizata.
Esplora
Continuemu à esplorà prudutti - forniture di cuncettu, mercanzie artistiche, prudutti creativi. Attualmente, i prudutti di a serie di béton includenu principalmente: lampade di béton, mobili di béton, vassoi di béton, candele di béton, posacenere di béton, scatule di fazzoletti di béton, orologi di béton, forniture per uffiziu di béton, piastrelle murali di béton (decorazione murale), decorazioni per a casa in béton, ecc. jue1 integra u sviluppu di prudutti, a cuncepimentu, a pruduzzione, a prumuzione è a vendita, è hè affiliata à a Divisione di Béton Decorativu di Beijing Yugou.


Marche di alta gamma di Beijing Yugou (gruppu) Co., Ltd.
Calcestruzzo Affruntatu
U béton à faccia vista hè statu pruduttu in l'anni 1930. Cù a larga applicazione di u béton in u campu di a custruzzione di edifici, l'architetti anu gradualmente spostatu a so attenzione da u béton cum'è materiale strutturale à a struttura di u materiale stessu, è anu cuminciatu à aduprà e caratteristiche decorative inerenti di u béton per sprime l'emozione trasmessa da l'edifiziu. In l'ultimi anni, u numeru di edifici in béton à faccia vista hè aumentatu rapidamente. Inoltre, a discussione nantu à e caratteristiche materiali di u béton à faccia vista hè andata gradualmente oltre u scopu di i materiali di custruzzione è hè entrata in u campu di l'arte è di a cultura. U béton à faccia vista hè un béton verde degne di u so nome: a struttura di u béton ùn hà bisognu di decorazione, è i prudutti chimichi cum'è rivestimenti è finiture sò omessi; Inoltre, hè furmatu in una volta senza cesellatura, riparazione è intonacatura, ciò chì riduce una grande quantità di rifiuti di custruzzione è hè favurevule à a prutezzione di l'ambiente.
CEMENTU ARTISTICU
ESPRESSIONE ARTISTICA
In l'ultimi millaie d'anni, "cunservà l'eternità" hè sempre statu l'attributu spaziale da custruisce da l'ambienti fisichi è spirituali umani. L'antichi Rumani mischiavanu calce, sabbia, ghiaia, crine di cavallu è sangue animale per diventà cimentu crudu, custruendu u spaziu induve campavanu i dii è e persone. À u principiu di u XVIII seculu, hè natu u "cimentu" in sensu mudernu, chì hà datu nascita à parechji edifici cù funzioni muderne cum'è biblioteche, sale d'esposizione, tunnel, ponti, ecc. "Durezza è immortalità" hè sempre statu u sentimentu cullettivu perseguitu da u mondu umanu.
L'arte hà u rolu di un mediu, chì ci ricorda per mezu di l'arte: quandu guardemu fora, ùn ci scurdemu di fà l'introspezione, per ricumpensà e crepe suciali è i difetti culturali.


A riurganizazione di i frammenti cognitivi è u prugressu di l'avvene sò a separazione, l'integrazione è a cumplementarità di a civiltà è di a materia, è l'impercettibile "luce grisgia" trà a luce è a bughjura quandu u sole sorge è tramonta.
Sta luce deve esse catturata da l'arte, per mezu di simbuli è tecniche, per sprime u nostru pensamentu è a nostra rispunsabilità.
CARATTERE ARTISTICU
A fretura di u béton hè ancu a fretura di a ghjente muderna. A struttura dura hè ancu u riflessu di a dolcezza. Hè u materiale principale per l'esseri umani per chjude si (cumpresi u spaziu è a mente). A mudernità è l'universalità coesistenu.
Una volta morbidi, furzati à furmassi in a sucietà, anu rancore contr'à u presente, l'identità suciale hè etichettata, à un solu individuu li sò dati parechji roli, faciule da dividisce... A restaurazione di ste scene hè esattamente u prucessu chì a ghjente muderna sta attraversendu, u statu chì li hè più familiare è abituatu, ma certamente micca u statu u più desideratu.
DICHJARAZIONE DI MARCA
I tempi sò fatti da noi, fisseremu i tempi è scriveremu u futuru colpu per colpu.
Quale ci pò rapprisintà è stabilisce u puntu focale per i tempi attuali ?
U tempu misura custantemente a nostra crescita. U faro di l'avvene ci permette di vede a luce luminosa più chjaramente, ma simu più impazienti di attraversà a luce è di camminà senza piantà. Svegliati, Avvene svegliati.