Lampada da parete in gesso e calcestruzzo con sensore a LED a luce calda in stile cinese, comodino in camera da letto e villa, lampada da parete incassata
Specificazione di cuncepimentu
A lampada murale di stile cinese usa u béton cum'è tela, replichendu abilmente l'essenza di i padiglioni tradiziunali cù l'artigianatu mudernu, condensendu a bellezza di dui strati di architettura tradiziunale in una pittura tridimensionale à l'angulu di u muru. U corpu luminosu incrustatu si fonde perfettamente cù l'angulu, s'assumiglia à una siluetta di palazzu chì emerge naturalmente da i mattoni. Quandu un raghju di luce penetra u contornu di e grondaie è di e staffe, una Cità Proibita in miniatura cresce nantu à u muru.
U béton ùn hè più un simbulu industriale fretu. U cuntrastu esteticu trà u materiale ruvidu è e linee architettoniche squisite hè simile à a risonanza trà u guqin è a musica elettronica. À u cuntrariu di a linearità di i rilievi piatti, a struttura tridimensionale di u padiglione incastrata permette à a luce di vagà trà i strati, mentre chì i dettagli di e piastrelle è di i pilastri sò delicatamente delineati da a luce calda di 3000K, senza oscurà l'elementi principali nè mancà di infonde u spaziu cù un'esperienza immersiva di "pittura in u muru, paisaghju in a pittura".
Caratteristiche di u produttu
1. Materiale: béton/gessu, luce LED
2. Culore: culore chjaru
3. Persunalizazione: ODM OEM hè supportatu, u culore di u logu pò esse persunalizatu
4. Usi: lampada da parete per uffiziu, salottu, ristorante, bar di l'hotel, corridore, decorazione di a casa, rigalu
Specificazione