• sns01
  • sns02
  • sns04
  • sns03
Ricerca

Sognu di u Belt and Road, Yugou Group hà participatu à a custruzzione di u novu stadiu naziunale di Cambogia

Sognu di u Belt and Road, Yugou Group hà participatu à a custruzzione di u novu stadiu naziunale di Cambogia
U locu principale di i Ghjochi di u Sudeste Asiaticu 2023
L'aiutu straneru di a Cina
U stadiu più grande è più altu livellu

"Una cintura, una strada" u Pianu di a Cina per Custruì a Prosperità Inseme - Stadiu Naziunale di Cambogia -
1

2
In April 2017, a custruzzione di u novu Stadiu Naziunale Cambogianu assistitu da u guvernu cinese hà iniziatu ufficialmente.U stadiu copre una superficie di circa 16,22 ettari, cù una superficie di custruzzione tutale di 82 400 metri quadrati.Puderà accoglie circa 60 000 spettatori.L'investimentu tutale hè previstu di circa 1,1 miliardi di yuan.

Cum'è u locu principale di i Ghjochi di l'Asia Sud-Est 2023 ospitati da Cambogia per a prima volta, u prugettu hà ricevutu una grande attenzione da i capi anziani di Cina è Cambogia.

U disignu di u stadiu hè statu sceltu personalmente da u Primu Ministru cambogianu Hun Sen. A forma generale hè cum'è una barca a vela, cù una postura magnifica è grazia.
Vantaghji di Integrazione di u Gruppu Yugou
Dimostra u putere di e marche chinesi
Attualmente, a stallazione di tribune prefabbricate in u Stadiu Naziunale di Cambogia hè in corso, cumpresi 4,624 stands prefabbricati in cimentu fiera, 2,392 gradini è 192 railings, per un totale di 7,000 metri cubi.

I stampi per i cumpunenti prefabbricati sopra sò tutti pruduciuti in Cina da Beijing Yugou Group è trasportati in Cambogia.U disignu in prufundità è u supportu tecnicu di u prughjettu di a tribuna sò cumpletati da Beijing Prefab Construction Engineering Research Institute.

Supportu Tecnicu -- Istitutu di Ricerca di l'Ingenieria Prefabbricata di Pechino
3

4
Beijing Prefab Construction Engineering Research Institute hà intrapresu u disignu detallatu di u stand di cimentu prefabbricatu di u novu Stadiu Naziunale Cambogianu, a pianificazione temporanea di fabbrica prefabbricata in situ, schema di muffa, pianu di produzzione, cunsultazione tecnica di pruduzzione è installazione.
Sicondu i requisiti generali di u cuntrattu è e caratteristiche climatiche di a temperatura piovosa è alta di Cambogia, l'idea generale di stallà un refuggiu temporale di pioggia in u situ, persunalizà e mudeli è traspurteli à u situ, utilizendu cimentu prontu locale, è A pruduzzione di cura naturali hè determinata.

Fabricazione di stampi - Pechino Yugou Group Division Mold
5

6
Per a custruzzione di u Stadiu Naziunale Cambogianu, u Gruppu Yugou hà furnitu un totale di 62 set di stampi, circa 300 tunnellate.Tutti i moldi sò stati cumpletati in 2 mesi, è i tecnichi prufessiunali sò stati mandati à u situ per guidà.

U moldu adopra un schema pering horizontale: u moldu horizontale hà i vantaghji di u pesu ligeru;vibratore vibratore, senza bisognu di vibratore attaccatu;versà cunvene;senza bolle d'aria nantu à a superficia pulita di cumpunenti.Stu prughjettu riduce u pesu di u muffa da quasi 100 tunnellate, salva più di 40 setti di vibratori attaccati, è risparmia circa 1,5 milioni di yuan.
7

A causa di e cundizioni climatichi lucali unichi in Cambogia, a temperatura media hè di 23 ° -32 °.A casa prefabbricata hè audace è innovativa, è adopta un mantenimentu naturali chì hè completamente sfarente da u mantenimentu di vapore domesticu.Custruisce un capannone a prova di pioggia per assicurà chì i ghjorni di pioggia ùn affettanu micca a qualità di a produzzione è u prugressu, in modu chì pò esse mantinutu naturalmente per 36 ore.Pò risponde à i requisiti di ejection (C25), salvendu circa 1,35 milioni di yuan in l'investimentu di l'equipaggiu di vapore è i costi di mantenimentu.

U Novu Stadiu Naziunale di Cambogia hè u stadiu più grande è di più altu livellu trà i prughjetti di custruzzione di aiuti stranieri di a Cina finu à avà, è hè ancu un prughjettu maiò di a cooperazione internaziunale "One Belt, One Road".Beijing Yugou Group, cù i so vantaghji integrati è a forza tecnica, è a qualità solida di u produttu, custruisce una marca cinese in l'Initiative Belt and Road, aiuta à prughjetti d'alta qualità, è custruisce inseme a prosperità di a Strada di a Seta!


Tempu di Post: 24-May-2022