• sns01
  • sns02
  • sns04
  • sns03
Ricerca

Bona nutizia: Pechino Yugou hà vintu l'impresa "Doppiu Eccellente" in a Valutazione di Qualità di a Cummissione Municipale di Pechino per l'Abitazione è u Sviluppu Urbanu-rural!

nutizie 23 (1)
Bona nutizia: Pechino Yugou hà vintu l'impresa "Doppiu Eccellente" in a Valutazione di Qualità di a Cummissione Municipale di Pechino per l'Abitazione è u Sviluppu Urbanu-rural!U 15 di marzu, a Cummissione Municipale di l'Abitazione è u Sviluppu Urbanu-Rurale di Pechino hà annunziatu i risultati di a valutazione è a classificazione di u statutu di qualità di l'imprese di cimentu prontu è l'imprese prefabbricate in a seconda mità di u 2021. Beijing Yugou Co., Ltd. classificatu in u top 5 in i risultati di valutazione di 98 imprese di béton ready-mix in a cità, è ottene u risultatu di classificazione "eccellente" à pocu risicu.
nutizie 23 (2)
In a valutazione di l'imprese di cumpunenti prefabbricati, Beijing Yugou hà uttenutu u risultatu di classificazione "eccellente" à pocu risicu di l'imprese di cumpunenti prefabbricati cù i so vantaghji principali.
nutizie 23 (3)
Cù a celebrazione di l'Olimpiadi Invernali di Pechino 2022, i "Doppiu Olimpiadi di Pechino" entreranu in a storia per sempre.Beijing Yugou hè furtunatu di avè participatu à a custruzzione di u prughjettu olimpicu dapoi l'Olimpiadi d'estate di Pechino 2008.Da l'Olympic Shooting Hall, i pannelli prefabbricati di u muru esternu di u Centru Olimpicu di Tennis, etc., à l'applicazione successu di u primu stand prefabbricatu à arcu hyperbolic in u National Speed ​​Skating Stadium (Ice Ribbon) di l'Olimpiadi Invernali 2022.
1

2

Stadiu Naziunale (Nidu d'uccelli)
3

4

Stadiu Naziunale di Pattinaggio di Velocità (Nastri di Ghiaccio)

Da u 2008 à u 2022, i quattordici anni ùn sò micca solu un avanzu in a tecnulugia di cimentu prefabbricatu, ma ancu una generazione di esplorazione è dedicazione à l'industria di u cimentu.
Cù l'intenzione originale è a perseveranza, Beijing Yugou hà da cuntinuà u sensu di rispunsabilità è a missione di l'impresa "Double Olympics", è cuntinuà à cuntribuisce à u sviluppu è a custruzzione di Beijing-Tianjin-Hebei cù prudutti è servizii di più alta qualità è efficaci. !


Tempu di Post: 24-May-2022