• sns01
  • sns02
  • sns04
  • sns03
Ricerca

Shijingshan Gaojing hà intenzione di alzà u ponte in tuttu u modu!Beijing Yugou Group aiuta à a custruzzione di a strada di l'Olimpiadi Invernali

Attualmente, e strade di supportu intornu à i siti di l'Olimpiadi Invernali in u Distrettu di Shijingshan, Pechino, sò in piena attività.Cum'è una strada principale di u troncu urbanu in costruzione, Gaojing Planning 1 Road hè un canale chjave per serve l'Olimpiadi Invernali, apre l'arterie di troncu, è ottene cunnessione veloci.
jhgf
Gaojing Planning Road parte da Fushi Road in u sudu, a strada principale hè cunnessa cù u viaduttu Fushi Road, passa per l'acqueductu di u fiume Yongding in u nordu, è a strada Hetan pianificata, è infine si unisce à Shimen Road in l'area di Wulituo, cù un lunghezza tutale di circa 2 chilometri.
Dopu à a fine, culligarà u Shijingshan Wuli Plate cù u Distrettu di Mentougou è a principale zona urbana di Pechino.In u futuru, Gaojing pensa à andà finu à a strada Fushi senza avè bisognu di pile up Shimen Road, chì significa chì u tempu di viaghju da u piattu à u ponte Jin'an serà accurtatu da 27 minuti à 6 minuti.Esperienza di viaghju cunvene.
Attualmente, Gaojing Planning Road hè intrutu in a tappa di l'elevazione di u ponte, è tutti i partiti implicati in a custruzzione sò in corsa contr'à u tempu per assicurà chì a strada apre à u trafficu in u calendariu.

1
Beijing Yugou Group hè u fornitore di u sottu-progettu di ponte precompresso di u Prughjettu di Pianificazione di Strada Gaojing, rispunsevule per a produzzione di travi precompressi di 40m di scatula, travi precompressi di 35m, travi precompressi di 35mT è di 30mT. travi.I ponti utilizati in stu prughjettu basamente copre tutti i tippi di ponti municipali nantu à u mercatu, è ci vole solu 40 ghjorni da l'implementazione à l'elevazione.
2

Beijing Yugou Group piglia u cliente prima cum'è a so rispunsabilità, è urganizeghja a so fabbrica di Pechino è a fabbrica di Gu'an per assignà risorse per l'implementazione à u stessu tempu, è compie l'affidamentu di u cliente cù alta qualità è efficienza.Attualmente, u prugettu hè intrutu in a tappa finale di l'arganizazione di u ponte.


Tempu di Post: 24-May-2022