• sns01
  • sns02
  • sns04
  • sns03
Ricerca

Dieci anni di affilatura di una spada, chì mostra a punta à u mumentu - u decimu anniversariu di a creazione di Hebei Yujian Building Materials Co., Ltd.

In May 2010, Hebei Yujian Building Materials Co., Ltd. hà arradicatu in Gu'an County, Hebei Province.Cum'è a basa di l'industria di a custruzzione prefabbricata di u Gruppu Yugou, s'appoghjanu nantu à a forte accumulazione di l'industria di u gruppu è a forza tecnica, hè stata cantu è forging avanti tutta a strada.Avà hà passatu 10 anni.Anni di sviluppu.
Attualmente, hà sviluppatu in u primu batch di basi di industria di custruzzione prefabbricata è imprese high-tech in a pruvincia di Hebei.
1
Ambiente di fabbrica
In l'ultimi deci anni, Hebei Yugou hà continuamente innuvatu è sviluppatu in i campi di segmenti municipali, ponti, case prefabbricate, edifici publichi prefabbricati, edifici industriali prefabbricati, è sviluppu è pruduzzione di muffa d'altu rendiment, è hà stabilitu un sistema cumpletu di prucessu di produzzione. .
Successivamente hà finitu u prughjettu di a linea di diametru sotterraneo da a Stazione Ferroviaria di Pechino à a Stazione Ferroviaria di Pechino Ovest, a Linea 6 di Metro di Pechino, a Linea 10, a Linea 14 è a Linea 15, u Prughjettu di Trasferimentu di l'Acqua Sud-Nord, a custruzzione di l'autostrada municipale. attornu a Pechino, u prughjettu di l'abitazione prefabbricata Beijing-Tianjin-Hebei, è Fornitura di cumpunenti prefabbricati è stampi per un numeru di edifici publichi chjave naziunali è prughjetti di stadiu.
Decade di Revisione di u Sviluppu
2
Annu 2010
U 6 di lugliu di u 2010, in a cerimonia di posa di a prima pietra di Hebei Yugou, i capi di Beijing Yushuzhuang Investment Management Company anu pigliatu una foto di gruppu cù a dirigenza di u guvernu di Dongwan Township.
3
Dopu à a preparazione preliminare, dopu à u stabilimentu di a fabbrica, sò stati custruiti un attellu di fabricazione di tubi di vibrazione di mandrini è una linea di produzzione di segmenti, cù a capacità di produzzione di tubi di drenaje è segmenti.
In u stessu annu, hà cuminciatu à pruduce grandi segmenti cù un diametru di 11,6 metri per a linea di diametru sotterraneo da a Stazione Ferroviaria di Pechino à a Stazione Ferroviaria di Pechino West.
4
annu 2011
Cumpitatu u schedariu di valutazione ambientale di l'impresa è u primu auditu di i trè sistemi.
5
annu 2013
6
A linea di pruduzzione di u ponte prestressatu hè stata custruita.
Annu 2014
7
8
A linea di produzzione automatica di PC per l'industrializazione di a custruzzione hè stata ufficialmente messa in opera, è a produzzione di cumpunenti residenziali prefabbricati cuminciò.
Annu 2016
jkhglkj
Dichjarata cun successu per esse u primu batch di basi di produzzione di edifici prefabbricati in a pruvincia di Hebei.
Annu 2017
9
Introduce a tecnulugia patentata di pruduzzione di bordu SP da a cumpagnia SPNCRETE in i Stati Uniti, è hà custruitu a linea di produzzione di bordu SP.
Annu 2018
kjhglkj
Completa a certificazione di l'impresa high-tech.
Annu 2019
10
Sviluppatu è cumpletu a pruduzzione di cumpunenti è a custruzzione di un novu tipu di pianta industriale cumpletamente assemblata cunnessa in secca cù a struttura di "bordu SP + bordu doppia T".
Annu 2020
Una linea di produzzione di muffa automatizata hè stata custruita in a nova pianta industriale di novu cumpletu, chì serà messu in pruduzzione prestu.

11
Dece anni di sharpening, accumulation and precipitation;
Dece anni di sviluppu, sfide è salti.
In l'ultimi deci anni, Hebei Yugou hà tenutu u ritmu cù i tempi è hà fattu grandi sforzi cù u ritmu di i tempi è l'alti è i bassi di u mercatu.Cù una scala, una velocità è una qualità senza precedente, hà realizatu u sviluppu di un salto in avanti da una impresa tradiziunale à una impresa muderna.In u campu di l'edifizii prefabbricati, cuntinuemu à realizà l'innuvazione tecnologica è l'esplorazione è a pratica, è avemu ottenutu 1 patente d'invenzione è 16 brevetti di mudelli di utilità.
In u futuru, Hebei Yujian Building Materials Co., Ltd hà da cuntinuà à s'appoghjanu in Yugou Group per fucalizza nantu à a custruzzione di una fabbrica di PC cù una fabricazione intelligente cum'è u core, furmendu un centru R & D di muffa d'altu rendiment, fabbrica di PC municipale, PC di edifiziu industriale. fabbrica è altre categurie di prudutti, cù capacità di pruduzzione chì copre Beijing-Tianjin-Hebei Un parcu industriale di custruzzione prefabbricata diversificata.

gjflkj
Mappa di pianificazione di u Parcu
Dieci anni di travagliu duru, stendu inseme à traversu grossi è magre;
Dece anni di lotta, pionieri è intraprendenti.

U sviluppu di Hebei Yugou in l'ultimi deci anni hè inseparabile da una squadra cuscienziosa è intraprendente.Travaglianu assai in u campu di l'edificazioni prefabbricate cù una attitudine persistente, efficiente, diligente è pragmatica;di focus è perseveranza.
In u futuru, sta squadra riuniscerà più talenti d'alta qualità cù un spiritu più prufessiunali, prugressivu è sfida, è custruirà inseme Hebei Yujian Building Materials Co., Ltd. prudutti è servizii d'alta qualità in Beijing-Tianjin-Hebei.base di l'industria di a custruzione.
12
Foto di gruppu di i dirigenti di Hebei Yugou in ghjennaghju 2020
Fighjendu in daretu à u passatu, a passione hè surghjendu;
Aspittendu u futuru, pienu di orgogliu.
U futuru hè ghjuntu, un novu puntu di partenza, salpa !


Tempu di Post: 24-May-2022